Επικοινωνία

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα έρθω σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό

Βορειοδυτικό Φαλακρό / Νευροκόπι - ράχη Αγίων Θεοδώρων - Αγ. Πνεύμα 1629μ

Αφού διασχίσουμε το χωριό Κ.Νευροκόπι 560μ. υψόμετρο, στην έξοδο του χωριού και πάνω στο δρόμο που οδηγεί στο χωριό Λευκόγεια, στα δεξιά μας πίσω απο το παλιό Πυροβολείο / παρατηρητήριο του στρατού, ξεκινά το μονοπάτι για την κορυφή του Αγίου Πνεύματος. Υ πάρχει και ενδεικτική άσπρη πινακίδα σε δένδρο. Η πορεία ξεκινά πάνω σε ανοιχτή πετρώδη πλαγιά και είναι σηματοδοτημένη με πορτοκαλί ταινίες και κόκκινα βέλη σε βράχια και δένδρα.

Β.Δ. Φαλακρό / Γρανίτης - Χαλί 1570μ.

Ξεκινάμε από την Δυτική άκρη του χωριού Γρανίτης 760μ. δίπλα από βρύση πάνω σε στενό δασικό ανηφορικό δρόμο, ο οποίος αφού περάσει το υδραγωγείο μετά από 100μ. στρίβει απότομα δεξιά ακολουθώντας  τα κόκκινα σημάδια. Ο δρόμος οδηγεί σε 5΄σε ανοιχτό μέρος κάτω από πυλώνα της ΔΕΗ. Από δώ και πάνω ακολουθούμε τις πορτοκαλί ταινίες και τα κόκκινα σημάδια. Στην αρχή υπάρχει ενδεικτική ταμπέλα με το υψόμετρο της κορυφής.

Πρόμαχοι - Κακουρού 1329μ. (ΒΟΡΑΣ)

Μετά το χωριό στο δρόμο που ανεβάζει για το Πέτερνικ και αφού περάσουμε παρεκκλήσι στην έξοδο του ρέματος, αφήνουμε την άσφαλτο και στρίβουμε δεξιά σ'ανηφορικό δασικό. Μετά απο  μέτρα προσπερνάμε παλιό εγκατελλειμένο κέντρο  και συνεχίζουμε παράλληλα με το ρέμα. Αριστερά επάνω βλέπουμε στην άσπρη ταμπέλα και τα κόκκινα σημάδια στα δένδρα που ανεβάζουν σε ωραίο ξέφωτο σε 5΄. Απο δώ και πάνω ακολουθούμε  παλιό πετρώδες μονοπατι σημαδεμένο με πορτοκαλί ταινίες και κόκκινα βέλη.

Μενοίκιο / Μικρόπολη 330μ. - ράχη Ρατζανά - Μαυρομάτα 1963μ.

Η πορεία ξεκινά απο την δυτική πλευρά της Μικρόπολης 100μ. πριν το εξοχικό κέντρο Αγνάντι, αριστερά πάνω σε ανηφορικό δασικό δρόμο, με νοτιοδυτική κατεύθυνση.

Όλυμπος / Δασικός δρόμος βρύση Τσουρέκα - ράχη Άνθιμου

Στον δασικό δρόμο Πέτρας - Κοκκινόπλου και μετά την βρύση Τσουρέκα καμιά 700μ. στ' αριστερά βρίσκουμε ενδεικτική ταμπέλα σε δέντρο και κόκκινα σημάδια που σηματοδοτούν την αρχή της πορείας στα 1150μ. υψόμετρο.

Παγγαίο (Ν.πλευρά) Πλατανότοπος- Κουμπιλή 1728μ.

Αφήνουμε την Εγνατία οδο πηγαίνοντας για Καβάλα και στρίβουμε αριστερά στον κόμβο του Οφρυνίου για να πιάσουμε την παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Καβάλας. Αφού διασχίσουμε το χωριό Πλατανότοπο 240μ. υψόμετρο, σταματούμε στ' αριστερά στο τελευταίο διόροφο σπίτι του χωριού που στο ισόγειο του λειτουργεί φροντιστήριο ξένων γλωσσών.  Δίπλα υπάρχει χώρος σταθμευσης. Δίπλα απο το σπίτι ξεκινά ανηφορικό μονοπατάκι μέσα σε όμορφο πευκοδάσος.

Παγγαίο ( Ν.πλευρά) Μεσορόπη - ράχη Φτελιά - Κουμπιλή 1728μ.

Η πορεία ξεκινά με βορεινή κατεύθυνση και αφού βγούμε από το χωριό, 310μ. υψόμετρο, πιάνουμε το δασικό δρόμο που κινείται παράλληλα με το ρέμα της Μεσορόπης. Σε 40’ από το ξεκίνημα της πορείας, αφήνουμε το δασικό που ανεβαίνει προς τα δεξιά και στρίβουμε αριστερά σε ωραίο χώρο αναψυχής που δημιούργησε η κοινότητα του χωριού. Λίγο πιο πάνω σε κτήμα ύδρευσης υπάρχει η ενδεικτική ταμπέλα με την κατεύθυνση της πορείας και το υψόμετρο.

Παγγαίο ( Ν. πλευρά) Μεσορόπη 310μ. - Αγ.Μαρίνα - ράχη Κεράνη - Κουμπιλή 1728μ.

Προτού μπούμε στη Μεσορόπη, στα πρώτα σπίτια, στρίβουμε αριστερά σε ανηφορική άσφαλτο με ένδειξη Περιφερειακός.  Ανεβαίνουμε για 150μ.  μέχρι να βρούμε στα αριστερά στενό δασικό που μας  βγάζει σε 5’  σε χωράφι με μαντρί στην άκρη του.  Ανεβαίνουμε πάνω από το χωράφι   και βρίσκουμε γιδόστρατα η οποία ανεβάζει ήπια προς ρεματιά. Απ’τα δεξιά μας βλέπουμε ψηλότερα τον δασικό δρόμο που οδηγεί και αυτός στο εξωκλήσι της Αγίας Μαρίνας.

Εξοπλισμός

Oταν αποφασισουμε να αγορασουμε σακκιδιο το πρωτο πραγμα που πρεπει να σκεφθουμε,είναι που θελουμε να το χρησιμοποιησουμε,για μια μονοημερη αναβαση,ένα ΣΚ,η ένα πολυημερο trekking,για να προσδιορισουμε ετσι και την χωρητικοτητα του σε lit.

Αφου λοιπον ξερουμε τι ακριβως θελουμε υπαρχουν καποιοι βασικοι κανονες,που θα μας βοηθησουν να επιλεξουμε το σωστο σακκιδιο.Α.Μετρηση του κορμου(αποσταση από τον 7ο αυχενικο σπονδυλο,εως τον 5ο οσφυικο.Β.Προσδιοριζουμε το μηκος της πλατης,πχ

Αναζήτηση

Ποιοι είναι εδώ

Είναι εδώ αυτή τη στιγμή 0 χρήστες και 0 επισκέπτες.